link

TOPlist

14 Kasım 2014 Cuma

Ümit Erdim Yılın Sürücüsünü Banaz’da aradı

Ümit Erdim Yılın Sürücüsünü Banaz’da aradı

Ümit Erdim, Yeni Peugeot 308 ile birlikte Banaz Plaza’da yılın sürücüsünü aradı

13 Kasım 2014 Perşembe 20:17
 Ümit Erdim Yılın Sürücüsünü Banaz’da aradı
Ümit Erdim, Yeni Peugeot 308 ile birlikte Banaz Plaza’da yılın sürücüsünü aradı.
 
“2014 Yılının Otomobili” Peugeot 308, Yılın Sürücüsü’nü arıyor. 22 Ekim – 20 Aralık tarihleri arasında Peugeot Yetkili Satıcıları’na gelerek Peugeot 308 test sürüşü yapanlar 308 hediyeden birini kazanma şansına sahip olacaklar. Aktivitenin büyük ödülü olan 1 adet Peugeot 308’i ise Yılın Sürücüsü kazanacak. Büyük ödülün yanısıra test sürüşü yapanları 7 adet Iphone6, 50 adet Ipad Mini ve 250 adet Sennheiser Bluetooth kulaklıktan birini kazanma şansı bekliyor. Ayrıca Yılın Otomobili ile Türkiye yollarına çıkacak olan Ümit Erdim, uğrayacağı 37 şehirde Peugeot Yetkili Satıcıları’nda düzenlenecek olan aktivitelere katılacak, Volkan Işık Akademi yetkilileri ile test sürüşleri gerçekleştirecek.
PEUGEOT 308’DEN TAM 308 ADET HEDİYE
Üst düzey kaliteye sahip yenilikçi i-Cockpit tasarımı, sürüş keyfine hizmet eden şık ve dinamik dizaynı ve verimliliği ile Peugeot’nun mükemmellik değerlerini somut hale getiren Peugeot 308, 22 Avrupa ülkesinden gelen 58 basın mensubundan oluşan jüri tarafından 2014 Yılın Otomobili seçildi. Şimdi Yılın Otomobili Yılın Sürücüsü’nü aramak üzere Türkiye yollarına çıkıyor.
PEUGEOT 308’İN ÜMİT ERDİM İLE TÜRKİYE YOLCULUĞU
Bu yolculuk kapsamında oyuncu-sunucu Ümit Erdim, Yeni Peugeot 308 ile birlikte 37 farklı şehirde 50’den fazla noktayı ziyaret edecek ve Volkan Işık Akademi işbirliğiyle test sürüşleri gerçekleştirecek. 22 Ekim – 20 Aralık tarihleri arasında Peugeot Yetkili Satıcılarını ziyaret ederek test sürüşüne katılanlar ise Peugeot 308 dahil toplam 308 adet hediyeden birini kazanma şansı elde edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder